tisdag 10 maj 2016

Regnar och är grått

Idag är det riktigt Göteborgsväder här. Regnar, blåser och är asbestgrått. Inget vidare väder alltså och på köpet så har de dragit in campusbussarna. Nu får jag hålla tillgodo med de vanliga bussarna och det är inte LIKA skojsigt. De går inte på campusområdet och det är ju där jag håller hus. Hmmm...

I alla fall knatade jag upp till Bessey - bussen var det ju ingen mening att vänta på. Vi skulle ha forskarmöte, men det verkade mera vara ett möte för att få till en presentation om XA-programmet. Jag satte mig och började skriva om delar på en artikel - det är ju 90% omskrivning som gäller när jag håller på :) Sa hej då till Liza och pratade en stund med Ben. Det funkade rätt bra idag. Drog iväg för att äta lunch/middag och då kör de Abbalåtar på fiket - det funkade inte så bra. Igår var det Roxette när jag och Howard åt lunch - ingen hit! Jag pratade med Kristian och han sa att jag fick väl komma hem nu. Speciellt om jag har svårt att lyssna på Roxette och Abba.

Imorgon ska jag till Friendship och säga hej då...Det kommer att funka sådär!! 



Inga kommentarer: