onsdag 4 maj 2016

Lyckades eller misslyckades jag?

Jag startade dagen med att dra upp till Bessey. Ben, Liza och jag hade bestämt möte för att diskutera den kurs jag har varit lärare på. Ben och jag hade liknande reflektioner och Liza hade en övergripande syn på kursen. Ben och jag gick vidare för att titta på lokalen som vi ska använda för morgondagens presentationer och tog en lunch tillsammans. Vi reflekterade över det som varit etc. För mig har det varit en helt ny situation och ibland hade jag behövt mer stöd i det jag har gjort. Vi diskuterade om det var ett misslyckande eller inte. Jag sa väl att jämfört med hemma var det ett misslyckande, men med de förutsättningar som har varit har det varit lyckat. En massa nya lärdomar kan jag i alla fall dra av det hela. De kommer i ett annat blogginlägg :)

Nu ska jag fortsätta skriva på min kappa och fixa med tvätten. Jag får besök på torsdag och då gäller det att jag och lägenheten ser någorlunda ut!

Inga kommentarer: