söndag 8 maj 2016

Genombrott

Idag var jag seg på morgonkulan. Skönt att kunna sova hur länge som helst - jo, det kan jag göra :) Drog mig upp och insåg att jag behövde jobba idag - igen. Jag började med att betygssätta studenternas post mortem rapporter - något de tydligen skriver ofta här. Jag tycker att det är bra och intressant att läsa vad de har lärt sig. Olika saker som studenterna tar upp - en del om processen med projekt, andra om deras uppfattning om klienten, en del vad de själva har lärt sig etc.

Jag fortsatte med att skriva på min kappa. Nu ska jag få ihop det hela. Bäst som jag satt där insåg jag att jag hade kommit till punkten som jag väntat på i ett år - få ihop det hela! Det kanske inte är perfect fit, men det finns i alla fall något att arbeta vidare på sedan. Nu ska allt finnas och sedan ska det putsas och filas åt alla håll och kanter. Men i alla fall!


Ett historiskt ögonblick!!

Inga kommentarer: