söndag 3 april 2016

Tjohopp!

Jag har fixat två biljetter till Brucan på Ullevi den 25:e juni!! Jag var lat när biljetterna släpptes hemma och gick inte upp mitt inatten. Tänkte att det löser sig alltid :) Och det gjorde det till en konsert, så nu hoppas jag att det gör det till de två andra!

Annars har jag fixat pannkakor till kvällens begivenhet och tvättat. Ordnat en uppgift till studenterna så de har något att göra på onsdag också ;) Imorgon kör Ben sin specialitet på min lektion och det är kundkommunikation. Känns helt rätt att han gör det - det är hans forskningsområde. Jag hade inte ens gjort det om jag hade varit här.

Och det bästa (Brucan får ursäkta ;) ) är att jag och Tobbe har bestämt träff imorgon. Konstmuseet i Chicago blir stället att träffas på!

Nu ska jag göra mig fin inför kvällens knytkalas - blir nog hur kul som helst!

Inga kommentarer: