fredag 1 april 2016

Nygamla krämpor

Alla ni som känner mig vet att jag har haft myom, godartade tumörer i livmodern. Ärftligt, mamma hade det också och väldigt vanligt. Inatt fick min kropp för sig att återupprepa symptomen och jag drog till sjukan imorse. Inga myom, bara ålderskrämpor var diagnosen. Lite medicin och sedan till Bessey för att träffa några studenter. Det är svårt att ställa om från att vara aktivitetsinriktad till att se ett projekt ur en projektledares synvinkel. Jag förstår och påminner, konstant!
Skrev klart empirin på den sista artikeln - eller klart är fel ord. Första utkastet ska det väl kallas. Ni minns väl 10-90 regeln ;)

Jag och Howard käkade en sen lunch ihop och blev båda lite sorgsna när vi insåg att det är två månader tills jag åker hem. Och inte kommer tillbaka! Trist känns det - men det får till att sätta upp nya mål i livet. Sedan är inte Michigan det mest spännande som finns på vintern, om jag ska vara helt ärlig. Men jag kommer att sakna människorna här!


Inga kommentarer: