måndag 11 april 2016

Morgondagens undervisning

Hopp och hej, jag kom på att jag ska undervisa imorgon. Det var ju två veckor sedan, så jag hade nästan glömt av det. Jag har bjudit in en fd kollega att prata om distribuerad systemutveckling och vad man behöver tänka på som projektledare då. Finns ju allt möjligt spännande - från tidszoner till kulturyttringar. En del av dessa har jag varit med om och kan diskutera. Några uppgifter att betygssätta hade jag också - men nu är allt detta klart!

Vädret har inte lockat att gå ut i överhuvudtaget - snö eller regn hela dagen! Så nu har jag sett förra årets avsnitt av Parneviks också :) Jag får be mamsen skicka en dålig tidning till mig så jag får något att bläddra i när jag inte läser forskningsartiklar!

Bjuder på min längtan via Brucan:


Inga kommentarer: