tisdag 26 april 2016

Lite uppmuntran!

Idag har det handlat om att skriva. Jo, jag var med på ett forskarmöte en stund imorse. Mest för att visa min goda vilja etc. Men sen var det full fart med Tia, struktur av ett kapitel och så korrläsning. Jag fick inspiration och fortsatte skriva och skriva om några gamla teoridelar. Det gäller att passa på medans ångan är uppe! Efter ett tag kollade jag ut, insåg att det är grått och trist ute och jag fick minnesbilder av sommar och sol. Lite så här kanske!

Bilden är från när jag och bästa C var i Grekland 2013.

Jag kom på att imorgon är det sista lektionen i PM kursen, det som återstår är studenternas presentation och betygssättning. Lite sorgsamt att tänka på, men nu har det gått en termin, i alla fall en amerikansk. Precis då kom en av studenterna förbi med en hälsning. Jag skrev ett rekommendations brev för henne och hon fick stipendiet! Kul och det kändes bra i själen :)



Inga kommentarer: