torsdag 31 mars 2016

Och så var det där med att ha koll på kunskapsnivån

Glad ihågen struttade jag upp till Linton idag. Det var ju lektion med studenterna. Inser efter tio minuter att de kan ju redan det jag pratar om. Ridå! Försökte snabbt och lätt hitta på en ny vändning på temat och det slutade med en väldigt bra diskussion. Så bra att vi inte hann göra den uppgift som jag tänkt mig. Ibland blir jag så glad över pratglada amerikanska studenter. Tillbaka till Bessy för att ta fram mer underlag som beskriver vilken journal jag ska satsa på att publicera mig i. Och sedan fortsatte skrivandet på den sista artikeln. Ett himla skrivande är det :) Gick hemöver, in i affären och köpte mjölk och sedan ner i TV-soffan :)

Så här såg tweeten ut som blev resultatet av diskussionen.

Inga kommentarer: