lördag 5 mars 2016

Mulet

T o m i Miami kan det vara mulet och komma några droppar regn. Nu gör det inte så mycket om temperaturen ändå är plus 25. Det som blir blött torkar väldigt snabbt igen. Och jag njuter av att gå längs strandpromenaden och titta ut över havet. Prövat kubansk mat idag och det lär jag fortsätta med så länge jag är här. Det enda som irriterar mig just nu är att jag inte får igång min TomTom Gps som jag vill. Om jag ska hyra en bil och åka till Key West behöver jag ha en bra gps med mig. Men det ska väl ordna sig det också. Nu ska jag hjälpa äldste sonens flickvän med en uppgift - teoretiskt ramverk ;)





2 kommentarer:

Lanclin sa...

Hittade hit via blogg100:s deltagarlista :) Vilka härliga bilder! Gillar den med stranden, himlen och banvaktstornet (?)
Hälsningar Linnea i Bayern

Karin Ahlin sa...

Tack! Kul att du har hittat hit. Alltid lika spännande att veta vem som läser det jag skriver. Och jag tror att det kallas badvaktstorn, men jag vet faktiskt inte.