lördag 27 februari 2016

Dagens i-landsproblem




Struttade upp tidigt för att dra mig till frissan och bli snygg i håret. Tydligen är det inne att vara gråhårig, men modekänsla är inte min starka sida, så jag fortsätter att färga håret. En gång till sen, ska jag låta det vara färgen som det verkligen har. För första gången på sisådär tio år. I alla fall så drog jag upp till frissan - denna gången till elevskolan. Och jag fick helt klart den långsammaste eleven de någonsin har haft. Det tog 3.5 timmar att färga mitt hår!!! En halvtimma att tvätta det - vem har någonsin tid med det?? Blev det bra? Ja, helt OK. Jag tog tillbaka att jag ville bli klippt. Hade jag hållt fast vid det hade jag fortfarande suttit där. Men det var i alla fall billigt. 450 spänn. Nästa gång får det bli en riktig frissa. Den tiden har jag inte lust att sitta. Nu missade jag en fika med Tia - jag trodde det hela skulle ta max 2 timmar...

Det är i alla fall soligt :) Och så här vackert såg jag att det var i Fjällbacka på deras webcam.


Inga kommentarer: