fredag 29 januari 2016

Ordentlig mamma

Idag har jag varit en ordentlig mamma och bokat hockeybiljetter och boende i Chicago och Detroit till när sonen kommer. Hemskans kul att han gör det och det ska bli kul att ha honom nära igen. Det är inte så ofta jag får ha det nuförtiden. Imorgon ska jag ta ett andetag och boka flyg och bussbiljetter också. Det blev liksom för mycket att göra allt på en kväll :)

Vad jag gjort idag? Jag har skypat, varit på Writing center, skrivit på en artikel och skickat iväg den på språkgranskning. Känns som om det är temat för året - bocka av på listan och bli klar med saker och ting. Och när en sak är klar är det bara att ta tag i nästa och se till att det blir färdigt också.

Tyvärr fortsätter det att vara grått och trist väder - skulle vara gott med lite solsken snart!


Inga kommentarer: