tisdag 1 december 2015

Cyklistspinning

Ytterligare en dag på konferens i Åre. Vi arbetade med en konferens som vi ska ordna i maj, diskussion om betygssättning och jag gjorde ett underlag för att vi ska attrahera fler företag att lämna in examensarbeten till oss. Tog tåget tillbaka till Östersund - fantastiskt förnöjsamt att bara sitta där och kunna prata en kollega och sedan är jag tio minuter hemifrån :)

Drog vidare till Friskis som hade medlemsdag. Mycket folk, trångt om saligheten och ett cyklistspinningpass av sällan skådat slag. Det var Cecilia Thomasson - VM-etta i MTB orientering -som körde det. Ett pass som både innehöll teknikträning och intervaller - helt i min smak. Dessutom är det grymt skönt att träffa duktiga kvinns som bjuder på sig själva. Tyvärr har min höft börjat spöka igen - jag körde några riktiga genomkörarpass när jag var i Göteborg för några veckor sen. Ska till naprapaten om en vecka och då hoppas jag att få snurr på det hela igen.

Lite intervjuläsning så här på kvällskvisten - jag vill verkligen bli färdig med den artikeln som jag håller på med nu!

Grym tjej - Cecilia Thomasson!

Inga kommentarer: