torsdag 31 december 2015

2015 - ett danande år

Ja, inte var det det roligaste året det som har varit. Det har helt klart varit danande, eller fostrande. Jag har varit med om år som dessa förrut och vet att det gäller att hålla huvudet kallt och streta på med det som är viktigt! Vill jag vara med om det igen? Nope, men det kommer att hända igen - helt klart! Det som har varit väldigt skönt är alla underbara människor som jag bara har kunnat stödja mig på och som jag älskar av hela mitt hjärta. Ni kommer alltid att ha mitt stora stöd vad som än händer. 

Vad har jag då lärt mig? Håll kursen, gör roliga saker och fokusera :) Kommer att fortsätta med det i livet. Dansa och sjunga mer - det var så trist att inte ha tid att gå på alla buggkursträffar och körmöten. Det ska jag definitivt prioritera! Och så har jag kunnat spinna precis så mycket som jag har velat - alltid en stor glädjekälla i mitt liv. Sommaren i Bovall var fantastisk - dit ska jag försöka komma till sommaren igen. 

Nu kör jag vidare i livet och önskar er alla hälsa, välgång och lycka 2016!! Det kommer att komma rippel på vägen till detta - jag ser vissa redan nu - men det är bara att ta och hantera dem. 


Inga kommentarer: