torsdag 12 mars 2015

Jobba, hjälp av äldste sonen och affiliate researcher

Jobbade med att skriva - det verkar helt och hållet vara det som mitt liv går ut på ;) En utbildning i vetenskaplig kommunikation på en massa år - inte mig emot! Filar på ansökan till Vinnova - det är ju alltid spännande när jag inte vet riktigt vad de vill ha och hur motståndet ser ut. De sitter helt klart i förarsätet och väljer vilka som vill och får bli passagerare i bilen. Jag filar vidare och hoppas att få hoppa in i ett baksäte och köra mitt egna projekt.
Drog ner till Göteborg - i vårsolen! Fantastiskt skönt att ha den i ansiktet och känna värmen. Jag, Kristian och Steve hade bestämt möte för att gå igenom bokföringen. Så skönt med barn som kan hjälpa till med bra saker i livet - bokföring och mat är inte det sämsta.

Drog tillbaka till mitt sovställe och fick ett attans kul mail. "Min" avdelning på Michigan State Univ ersity har börjat med, eller det kanske de haft länge, affiliate researcher och ville ha med mig som det. Inte mig emot och jag kan sätta upp det på mitt CV! Tack!

So long!

Inga kommentarer: