torsdag 19 februari 2015

Planerar fokusgrupp

På fredag kommer en av högpunkterna på resan, forskningsmässigt. Jag ska göra en fokusgrupp intervju med de som jag har intervjuat tidigare. Har laddat upp med att köpa papperskort idag och funderat ut hur jag ska banda allting. Och jag och Ben har diskuterat vidare. Kommer att bli alla tiders!
Annars kör vi vidare med wind chill idag igen. Jag gick upp till Campus och håret var helt fruset längst ut. Ja, ja, det tinar upp, men det är trist för jag vill vara ute mer än jag är just nu.
Ägnade eftermiddagn åt att skriva klart ett abstrakt, ska dra det på writing grupp på fredag. Tänkte ladda upp det till  konferensen före jag drar hemåt. Och fortsatt på synthesis rapporten - hade varit grymt att bli klar med den före jag drar hemöver. Jag får lägga på en rem i så fall. 

Nu ska jag studsa mot sängen ;) 

Inga kommentarer: