måndag 16 februari 2015

Hur jag överlever kylan i Michigan!

Det känns som jag ska åka till Spanien om några veckor - fast det är ju hem till kalla Norden som jag ska. Men jag kommer att uppleva det som rena rama sommaren. Idag stannade jag hemma och skrev - det var ju inte ens någon idé att gå ut. Håller på och skriver ihop en rapport om det empiriska materialet jag har samlat ihop. En rapport som företaget vill  ha och som jag sedan kan använda som underlag för att skriva ihop en artikel. 

Hade en tid på writing center - en av mina glädjekällor här i livet ;) Tänkte att det skulle vara bra att röra lite på benen och började gå; jo, visst gick det bra, men det var inte varmt! En timma med McKinley upplevde det hela. Vi fick till riktigt bra stycken - alltid till glädje för mig!

Imorgon ska det nog bli bättre - rena sommarvärmen med -15 grader ;)!

So long!  

Inga kommentarer: