onsdag 25 februari 2015

Egoboostar

Struttade upp 5.30 för att vara med på ett skypemöte. Jo, jag såg riktigt ordentlig ut på webbkameran - blev glad över att se mig själv så pigg :) Fortsatte med nästa möte som varade i tre timmar. Riktigt bra möte denna gång. Det är alltid skönt att känna att jag blir tagen på allvar när jag säger något - höjer liksom motivationen hos mig. Jag tror att det är ett allmän mänskligt drag om jag ska vara ärlig ;) Fortsatte med att skriva om lite på abstraktet - finns alltid något att fila på. Och sedan körde jag submit och intygade allt mellan himmel och jord kändes det som om!
Drog till uthyrningscentret med några av mina saker som jag lånade där. Och sedan upp till Bessy för att lämna tillbaka böcker som jag lånat av Liza. Till kåren och banken där för att säga upp mitt amerikanska bankkonto. Och där kom en av dagens glada överraskningar - jag hade pengar kvar på debetdelen som jag glömt bort. Jag har fortfarande inte fattat varför de har en kredit och en debetdel på konto, eller mer inte brytt mig. Bra var det i alla fall!
Körde en sväng på writing center med McKinley - alltid lika trevligt och bra för mig. Och jag fick en bamsekram som slutkläm. Lovely!
Gick mot Friendship och kvällens lektion för TOEFltestet. Fick DM - Liza och Laura ville ha en lunch före jag åker! Of course - så nu kör vi sushi på torsdag! Stefanie var på FH så vi gaggade en stund och sedan vart det klass i två timmar. Kul och jag fick ett gäng kramar där med! Och en lunchdate på fredag med Rich o Co :)
Så om ni vill nå mig de närmaste dagarna - ta valfri sushirestaurang i East Lansing ;)
So long!

Inga kommentarer: