fredag 23 januari 2015

Jobb och föreberedelser

Ja, idag har jag jobbat igen ;) Varit med på ett betygsmöte för våra examensarbeten. Det är intressant för vi har ofta samma grundsyn, men ibland kan det skilja en del i hur vi ser på vissa olika saker. Det blir också ett bra inlägg för hur vårt kvalitetsarbete ska fortsätta. Inget som jag är inblandad i, men det är alltid kul att lyssna och jämföra med det kvalitetsarbete som jag har varit inblandad i tidigare i mitt yrkesliv. Fortsatte sedan med att skriva till och om en del på artikeln.
På lördag ska jag ha party i min lägenhet och jag behöver stolar och bord. Fick lov av R på Friendship House att låna det, så jag och två till drog dit för att låna ihop det. Fick samtidigt lånat en skruvmejsel och petat ihop min TV med sitt stöd ordentligt. Har inte haft lust att köpa en skruvmejsel för detta, men nu fick jag låna en i tio sekunder och det var löst :)
Ja, lite kollektivuppdatering. Lilla mamsen lämnade Fjällbacka o drog till Göteborg för att parta. Före partyt fick hon en fikastund med Kristian och han har alltid vänligheten att posta ett kort till mig. Så här såg lilla mamsen ut när hon skulle ut igår kväll :)
            

Inga kommentarer: