lördag 31 januari 2015

Fullt ös

Jo, det kan jag lugnt säga att det har varit idag. Körde på och är grymt trött just nu. Men det kan ju vara helt OK att gå och lägga sig kl 20 en fredagskväll!
Började med handledning tidigt. Gick igenom lärandemålen och konstaterade att det är publicering av artiklar som står på agendan. Drog vidare till mitt forskningsföretag - förberedelser för ett fokusgruppsmöte där. Ska bli intressant att göra det, bara en massa förberedelser kvar.  Det roliga är taxichaffisen - jag använder samma taxibolag och får samma chaffis. Han undrade vart jag hade varit sedan sist (resan från flygplatsen) och hur det var med mig etc. Ge mig det bemötandet hemma också :)  
Bussen till Campus - jag blir så trött på att det inte finns några trottoarer på en mängd ställen och att de som finna inte var skottade idag. Snorhalt, men bussen kom alldeles precis när jag kom. Ingen höjdare att stå och vänta en halvtimma i snålblåsten. Sedan skulle vi ha möte, men det var inställt. Satte mig och jobbade med de andra, skriva abstrakt stod på agendan.
Avslutade arbetsdagen med att bli intervjuad. Precis - jag blev intervjuad om hur det var att jobba som projektledare och hur jag då kommunicerade med olika individer och grupper. Kul att för en gångs skull sitta på andra sidan. Det var en riktig ego-tripp och kändes väldigt bra att få dela med sig av sin erfarenheter. Jag och L drog iväg på en fika för att diskutera analysstrategier.

So long!         

Inga kommentarer: