lördag 8 november 2014

Thanksgiving Dinner

Lite tidigt, men hela Friendship House var inbjudna på Thanksgiving Dinner. Vi blev hämtade vid själva huset o åkte till en kyrka på andra sidan Lansing. Där var det mycket mat som var uppdukat- både huvudrätt och efterrätt. Jag satte bredvid ett par från Mexiko med en underbart söt tvåårig son. Pratade och hade roligt under hela middagen så tiden flög verkligen fram. Hann växla några ord med andra som jag känner. I bussen på vägen tillbaka bestämde jag och Bendict från Belgien att vi saknade en pub på området. Vi får helt enkelt hitta ett bra ställe som blir ett substitut för de After Work som jag saknar.

Jobbat ;)? Jo, jag har examinerat en student på två uppgifter, kodat empiriskt material o läst litteraturuppgifter. Skojigt alltihopa! 

Inga kommentarer: