söndag 2 november 2014

San Francisco

Jo, nu måste ju till och med jag turista ordentligt. Tog tåget från Mountain View till San Francisco. Det tog en timma o kostade en femtiolapp = helt ok. Det var bebyggelse precis hela vägen o en fantastisk utsikt när jag kom fram. Jag gillar havet, det finns liksom i kroppen eftersom jag är uppväxt i Fjällbacka o Uddevalla. Idag promenerade jag från tågstationen upp till Fisherman's Wharf o tillbaka. Fanns en massa roligt att se på vägen o en massa andra som var ute o strosade också. Broarna var häftiga, Alcatraz mäktigt o kullarna branta. Både ben o öga har fått sitt idag.

Efter att jag kom tillbaka till Mountain View åkte jag, Susanne o Martin till en av deras kompisar o kollade på Doktor Who. Tre avsnitt klämde vi denna kvällen. Jag kommer att somna ovaggad ikväll o fixa bilder imorgon.

So long!


Inga kommentarer: