lördag 15 november 2014

Allting är relativt

Jag bestämde mig för att nu är det färdigt med sjukstuga. Laura o jag skulle ha lunchdate, basta! Var riktigt skönt att komma ut o se att det finns liv o rörelse. O sushi är ju alltid gott...gick på writing group sedan - bra som alltid. Kom på att lite mat är bra att ha hemma, så jag tog bussen till Meijer o handlade. När jag åkte hem kom busschauffören ut i bussen med en påse. Någon hade tyckt så synd om oss som måste åka buss i kylan o därför köpt tio hamburgare, kaffe o mössor. Jo, jo, så kan man också se på livet. Eller et annat sätt att uttrycka det - finns olika kulturyttringar. Om bilen är normen o två plusgrader väldigt kallt - ja då blir beteendet väldigt lätt att förstå.
O om jag nu gillar att vara halvdålig så blev det inte bättre av att äta sushin - en lätt magåkomma orsakade den...

So long!

Inga kommentarer: