onsdag 22 oktober 2014

Mitt gillande är besvarat!

Ja, nu handlar det väl mer om en platoniskt gillande än någon annan typ. Jag gillar läraren i Informationsdesignskursen - det har ni märkt. Och jag har verkligen försökt att inte störa eller diskutera för mycket i klassen. Det är inte jag som ska lära mig något, bara sitta med och lyssna. Har bara svarat på två frågor under hela terminen - måste vara ett nytt världsrekord för att vara mig ;) Något avtryck har jag ändå gjort för ikväll ska jag sitta i panelen när studenterna presenterar tillsammans med personer från näringslivet här i East Lansing. Ska bli grymt roligt och jag hoppas komma på alla ord och fraser jag vill säga. 

So long!

Efter panelarbetet senare på kvällen - det var jättekul och jag är väldigt stolt över att jag gjorde det framför allla amerikanska studenter och med de två andra i panelen!

Inga kommentarer: