onsdag 8 oktober 2014

Dax att ta itu med viktiga saker

Jo, jag har funderat på varför jag inte känner mig helt glad o inspirerad den senaste veckan. Med en personlighet som vill framåt så är det svårt att förstå varför jag inte har tyckt att saker är fantastiskt roliga - nu när jag äntligen har kommit hit. En dröm som jag har fått uppfylld!

Funderade på om jag saknar dem där hemma för mycket - givetvis gör jag det - men inte så mycket så att det skulle störa mig. Jag vet att de har det väldigt bra, allihop. Det ska bli fantastiskt att komma hem och prata med dem igen - visa bilder, äta skaldjur, dricka vin tillsammans osv.

Kom på vad det är och det ska åtgärdas - jag ser inte riktigt vad jag ska göra när jag blir färdig och får sätta på mig hatten. Känns inte motiverat att göra det jag gör just nu - blir alltid lättare att fundera på att ta ett bra betalt jobb när jag kommer hem istället för att kämpa på. Så det får bli bra coaching på distans från personer som jag känner väl. Då ska jag komma på vad som ska hända sen och jag ska få upp motivationen igen.            

Vad jag gjort idag? Skrivit på artikel, förberett mig för mötet imorgon, gått den vanliga promenaden till Campus, varit på Friendship House och pratat.

So long!

Inga kommentarer: