måndag 22 september 2014

Stämplad och godkänd!

Ja, nu är jag stämplad och godkänd för att få göra forskning för MSUs räkning. Inte själva studien, men jag :) Har suttit och gått igenom 90 slides, svarat på frågor om etiskt förhållningssätt mm mm. Och helt plötsligt var jag klar och nu kan jag ansöka om att få själva studien godkänd. Mer byråkratiskt än hemma, mest beroende på att jag hittills inte har gjort studier som handlar om personer och deras integritet eller andra etiska aspekter. Det är ju mest organisationers affärsidéer som jag ev skulle kunna höra. Inte så troligt för de flesta på ett företag är så slipade att de inte avslöjar sådant.         

Idag är det ett underbart höstväder, måste ge mig ut och fota träd snart. Alla färger och den höga luften - underbart!

So long!
 

Inga kommentarer: