tisdag 30 september 2014

Måndag

är ju inte den bästa dagen i veckan. Torsdag har aldrig haft en stor plats i mitt hjärta - känns mest som transportsträcka. Idag var det en administrativ måndag - gå till banken på kåren och fatta om det var debit eller kredit kontot som jag användes mest. Jag vill ju helst ha ett konto som hemma, men det är ju bara att försöka förstå. Sedan fick jag en check (jo, det är gratis med en check om dagen till min typ av konto) och sedan trava vidare till den administrativa byggnaden och betala hyran. Och till den administrativa hör även att jag åkte o köpte mat - konstig känsla att se det som ett helt uppdrag.

Jo, jag har jobbat - suttit ute och skrivit, varit med på ett forskarmöte via Skype och fått bra tips på böcker av min handledare här. Har fått till en riktigt bra stycke om fokusgrupper nu - ska bara få den godkänd av min medförfattare :)

Jag bjuder på lite music från igår - för er som inte gillar säckpipsmusik - tryck inte på spela knappen! Och ja, ljudkvalitén är den som blir när man spelar in på en mobiltelefon. Jag får gå över till att spela in på min kamera istället!


      

Inga kommentarer: