söndag 7 september 2014

Jo men visst seru,

idag hittade jag både en TV som funkar och detta när jag var på en annat köpcentra :)

Så nu vet jag t o m vart jag ska hitta  riktigt bröd ;) Är väldigt gnällig vad det gäller bröd. Helst ska det vara finskt bröd, hårt o surt, om inte det finns går det bra med surdegsbröd från Frejas i Östersund. Så det vita som finns här funkar mest som något att lägga pålägget på - det blir pålägget som blir det intressanta. Knäckebrödet var inte så dyrt, så det får nog bli det framöver :)
 
Kör försenat fredagsmys ikväll - fruktsallad, vin och TV med en massa kanaler! Yogan igår gjorde det klart värt att flytta på detta fenomen en kväll - känns väldigt bra i kroppen idag. Jag ska köpa mig ett kort på det yogastället och hänga där - ska bli skönt för en stel kropp. Imorgon får det bli utflykt till någon park och planering inför veckan - nya saker på G. So long!  
   

Inga kommentarer: