onsdag 17 september 2014

Inte mycket som sitter fast!

Jag har haft handledning med min amerikanska handledare idag. Vi gör det i grupp, jag och tre stycken Masterstudenter. En timma och det är inte mycket som sitter fast, d v s det finns inga problem i världen. Allt går att lösa, finns alltid kontakter för att prata med olika saker. Vi går laget runt - pratar om vad vi gjort de senaste två veckorna och vad vi ser för problem framöver för att kunna lösa det vi behöver. Kontaker - snabbt upp på tavlan; tips, idéer - fram på någon hemsida etc. Intressanta uppslag för just dig - vad behöver just du nu?  

Om jag har svårt att hänga med? Ja, ibland när det blir för mycket som handlar om personer som de har jobbat ihop med. Men ett evigt leende, en anteckning på paddan så får jag söka fram den information som just jag behöver sen - brukar alltid funka.

Hopp och hej!


Inga kommentarer: