onsdag 20 augusti 2014

Träffar nära och kära

En liten turné runt om i Goteborg gör jag just nu. Igår träffade jag min underbara yngsta son - ett under av klokhet och lugn. Han är väldigt rak i sin kommunikation och sina utlåtande - skönt ibland och inte ibland. Det absolut roligast är att se hur han utvecklas - och det är framförallt för att han har hamnat helt rätt i sitt yrkesval och sitt val av arbetsplats. Han trivs som bara den och de med honom.

Idag har jag träffat ytterligare kamrater - en på lunchen och en på efterrmiddagen. Kul att sitta och prata strunt och allvar med såna som känner mig väl. Gör fantastiskt mycket för mitt välbefinnande. Det absolut roligaste idag var att jag fick en present på lunchen - ett lycka till och fikapengar. Fikat ska jag ta när jag längtar hem - jag lovar att det blir bilder och en bloggpost när det är så.

Och nu har jag bestämt ytterligare en utflykt over there - jag ska åka till Kalifornien och hälsa på min kusin och hans familj. Kul!

     

Inga kommentarer: