onsdag 27 augusti 2014

Sovit hela natten

Yippe - inatt har jag sovit hela natten - till kl halv sju när klockan ringde. Jag var med på ett Skypemöte med mina kollegor kl sju. Skönt att inte vara förlamad av trötthet o känna att hjärnan fungerar ordentligt :) Nu kan jag ju börja fundera på annat än att hitta överlevnadssaker och lägga upp en bra plan för den tid jag är här.

Flera av er har sagt att det är kul att följa med på bloggen. Roligt att få den feedbacken och kul att det som jag skriver är intressant. Bloggen blir en bra bas för att jag ska komma ihåg hur det var. Kan ju vara så att jag behöver berätta det någon gang ;)

Förmiddagen idag kommer att bestå av att jobba med uppgifter för kurserna som ska börja nästa vecka. Finputsa på uppgifterna och kolla att allt fungerar och fundera på om det som vi har skrivit är bra. Ska dessutom ta tag i ett examensarbete som vi har fått in. Spännande att se vad studenten har skrivit.

På em tänkte jag ta bussen in till Campus o skaffa mig ett amerikanskt telefonnummer. Det blir ju alldeles för dyrt att ha ett svenska att ringa med. Får se vilken info de behöver av mig för att fixa det. Kan ju inte vara mer än det som jag hittills har lämnat ut på alla andra ställen.

Hörs!
        

Inga kommentarer: