fredag 22 augusti 2014

Ja, men attans

att det ska hända så mycket kul överallt nu. Det planeras, träffas, nätverkas, pratas o görs en massa roliga saker som jag också vill vara med på...Jag gillar när det händer saker, ha tråkigt har ALDRIG passat mig. Tjatade hål i huvudet på mina föräldrar när jag var liten - det skulle hända saker hela tiden för att jag skulle vara glad o trevlig. 

Nu missar jag roliga saker i Östersund som att vara med i ett mentorprogram, uppstart på nytt fräckt projekt på jobbet, gå i fjällen etc. I Göteborg fanns det bl.a. ett fräckt digitaliseringsprojekt att ta hand om om jag ville. Men det lär ju komma nya roliga, fräcka saker att göra när jag kommer tillbaka - det har det ju alltid gjort tidigare, så de lär ju inte ta slut!

Funderar på målsättningar med min resa - lära mig så mycket som möjligt, nätverka eller gå på en massa föreläsningar? Kör en funderarrunda på det ikväll - kul ska det i alla fall bli! O jag ser fram emot en massa glada uppdateringar om vad ni alla gör hemma i Sverige. Kom ihåg - jag är inte alls avundsjuk ;)

Som morfar alltid sa - So long!

Inga kommentarer: