söndag 24 februari 2013

Tiden är min

Det är skönt att före första gången på många, många år ha tiden för mig själv. Jag bestämmer vad jag gör med min tid och skapar det liv som jag vill ha själv. I början kändes det väldigt konstigt men nu är det bara helt underbart. Inga söner som ska köras till någon innebandymatch eller till några kompisar. Ingen sambo eller man som vill att vi ska göra något med hus eller något annat måste. Bra, skönt och väldigt trevligt.

Nu är nästa uppgift att bygga upp ett bra kompisgäng som vill göra saker som jag tycker är roligt. Finns en del sådana i Östersund där man är mer sportintresserade än i Gbg. Jag får fundera på vart jag vill bygga upp gänget och hur det ska ske. Men på något sätt ska jag göra det!

Spinnande i nästan tre timmar. Kul och lätt euforiskt under vissa delar. Känns så fantastiskt skönt att kunna göra det och inte ha ont någonstans eller inte ha muskelkraft i benet. Hoppas, hoppas att det fortsätter på detta vis!

Ha det bäst!

Inga kommentarer: