lördag 16 februari 2013

Blandar gammalt och nytt

Det gamla livet kommer tillbaka till en viss del - spinnar för glatta livet när det finns tid och rum för det. Går över förväntan även om jag inte alls är i klass med hur det var och de som spinnar bredvid mig kan. Men jag är glad och lycklig över att det går så bra som det gör och sedan får jag köra på så länge som det går.
Det nya är att jag jobbar vidare med min forskning. Känns som om det lossnar mer och mer vad jag ska göra. Det kan bli riktigt intressant det här och jag hoppas på en bra och intressant fortsättning. Finns en sak jag måste blir bra på först och det är att skriva på engelska. Det blir bättre och bättre och jag skulle känna mig bra mycket säkrare om jag åkte till ett engelskpratande land ett tag. Hoppas komma iväg på detta i början på nästa år.   

Inga kommentarer: