söndag 7 augusti 2011

On the road



Ja, det är jag verkligen. Resväskan är med och det som jag behöver. Det som behövs och inte är med, för införskaffas, helt enkelt.

Gårdagens resor gick mellan Åre - Storlien - Trondheim - Storlien - Åre - Storlien - Åre - Östersund. Fantastisk natur som jag fick se hur mycket som helst av. Och ni inser ju att hela dagen gick åt, för återigen så agerade jag kvastbil, men denna gång på ett cykelmotionslopp. Fick bara två som åkte med och det är ju alltid positivt. För att höja stämningen på slutet fick minibussen även agera disco. Det är en häftig känsla att ha Clabbe spelandes högt på radion mitt i den jämtländska naturen, bland myrar och annat spännande.



Idag har vi åkt till hemmet i Mölndal igen. Tar ju en bra stund att åka så långt och det blir ju inte bättre av alla vägbyggen som är på vissa sträckor. Men framåt går det och nu är vi här!

Inga kommentarer: