lördag 2 juli 2011

Projekt på G


Nu börjar flera spännande projekt ta form, projekt som ska göras i min firma. Ett kommer att vara av den större slaget och kommer att finnas med på IT-kartan i Göteborg. Lite hemligt får det vara än så länge, men jag vet att det kommer att bli kul och intressant. Bra styrgrupp har vi fått till det också.


Ett annat är vårt nätverk i Dataföreningen, Agile for Management. Vi kommer att ha bra föredrag under hösten och kommer, förhoppningsvis, att skapa en plats för diskussion kring detta ämne i staden.


Jag vill föreläsa mer och därför är det några utbildningsföretag som är under bearbetning. Ett av dessa kommer jag att träffa under veckan och jag HOPPAS innerligt att det kommer att ge en del.






Hur ska detta då kombineras med doktorandstudierna? Min förhoppning är att det går väldigt bra eftersom det finns en hel del sammankoppling mellan dessa två och dessutom kommer det att finnas bra tid till att fördjupa sig i olika ämnen.

Inga kommentarer: