tisdag 12 juli 2011

Oj, då!

Nu flyger tiden iväg o jag hinner ingenting. Eller jo, det gör jag, men absolut inte allt som jag vill. Det finns så många roliga förslag och idéer och jag vill göra ALLT. Men det funkar som vanligt inte.
Helgen har vi tillbringat i Fjällbacka och det blev en större utmaning än vad vi hade väntat oss. Vattnet försvann och det innebär ju en massa extra jobb. Som att åka iväg till campingen och fylla vattendunkar, duscha på de ställen som erbjuder det osv. Och sedan det mest spännande av allt - få tag på en brunnsreparatör mitt i juli. Vi hade en fantastisk tur och fick tag på en vansinnigt duktig och trevlig sådan. Serviceminded, glad och öppen. All heder åt honom.
Som vanligt var Fjällbacka vackert, varmt och dessutom var det inte så mycket folk där. Gick bra att göra en massa saker utan att få panik. Det gillar vi!

Inga kommentarer: