söndag 3 juli 2011

Lovely week



Denna vecka har varit helt enastående, gällande en massa saker. Projekten jag ska jobba med går framåt, bra förfrågningar kommer in, jag läser och får BETALT, roliga saker händer det på fritiden och jag har lyckats slingra mig ur ett projekt som inte ger något betalt. Min förhoppning är att ideellt arbete är det slut på, nu ska det löna sig att arbeta.


Under nästa vecka är det roliga möten på G, mer att läsa och förhoppningsvis blir det lite svalare.

Dagens rolighet bestod av en konstpromenad mellan Lindholmen och Eriksberg. Sällskapet var 10 andra trevliga personer och dessutom var solen med oss, absolut hela tiden. Dessutom var det inspirerande att titta på det som jag under hösten såg dagligen, men nu med nya intresserade ögon. Bilden föreställer skulpturen Medmänsklighet, gjord av Eino Hanski. Självtycker jag att denna vackra skulptur kunde ha placerats i en mycket vackrare miljö, helst med en grön gräsmatta runt sig.

Inga kommentarer: