söndag 19 juni 2011

Hemma



Ja, nu har vi åkt hem. Lång tid tog det och lite långtråkigt. Tur att sambon kom upp till Östersund och gjorde mig sällskap på vägen hem. En omväg tog vi och det var till sambons son med familj. Jag fick för första gången i livet leka plastfarmor och det var ju kul. Lilla Linnéa var snäll och skrek inte, och lite bus hittade vi på tillsammans. Sen är det ju alltid fascinerande att se hur människor fungerar i olika grupperingar och vilka roller som man antas ta. Kan bli mitt nästa ämne att studera i livet.

På vägen till Söderhamn passerade vi Växbo Lin. En fantastisk affär som alla bör stanna i om det finns möjlighet till. Jag handlade bara en del, men det går helt klart att göra slut på en massa pengar om man vill.


Är det skönt att vara hemma? Ja, det är klart, men samtidigt var det väldigt kul i Östersund och jag ser fram emot att åka dit igen.






Inga kommentarer: