tisdag 24 maj 2011

Underbara dag!



Ibland får livet flow, allting lyckas, alla runt omkring mig tindrar och det är bara som att vandra omkring i ett stort YES! Idag var en sådan dag; jag hade föreläsning på jobbet och det gick fantastiskt bra. Jag har börjat förklara saker långsammare och långsammare och det gör att det blir bättre och bättre. Hade en fantastiskt rolig diskussion efteråt, och förhoppningsvis ger den uppdrag till hösten. Lunchen blev en diskussionslunch om ett, ännu så länge, hemligt uppdrag/projekt som kommer att märkas i Göteborg. Kul var det och diskussionen var väldigt bra.



Eftermiddagen gick i samma anda, bra diskussioner, roliga möten och sedan upptäckte vi att klockan var halv sex och vi BORDE nog gå från jobbet nu. Men det var så kul att diskutera att vi kunde ju gott fortsätta en stund till.



Slutade kvällen med att dricka lite vin och möta människor från andra nationer än Sverige. Väldigt kul att lyssna på deras reflektioner om Sverige. Jag har insett, mer och mer att jämställdheten är något som känns konstigt för många utlänningar. Och jag är ju så van vid den att jag nyfiket lyssnar vidare och reflekterar.

Inga kommentarer: