söndag 10 april 2011

Tekniksnille??


Har i helgen försökt att få igång två hemsidor för en kompis. Och jag gick totalt bet, för det fattas ju manualer på allt. Hur i all min värld ska jag kunna fixa det då? Och hur har leverantören tänkt sig att de som vill, men inte har någon form av utbildning ska klara av det? Imorgon blir det till att försöka prata allvar med supporten, för några manualer måste de i alla fall ha.


Har annars arbetat med en massa administration, intyg hot och dit och annat som jag har förträngt. Inget skojsigt för jag ville hellre vara ute och mysa i det underbara vädret. Men ibland är det ju bara så man måste göra.


Yngste sonen är nu riktigt firad med alla kusiner, fastrar och farbröder. Jag tror att han, precis som vi andra, tycker att det räcker nu.

Inga kommentarer: