tisdag 19 april 2011

Nyttig info - min stortå och jag


Nu blir blogginlägget på gränsen för vad jag kan med och skriva, men Ni får stå ut. Jag har ont i min stortå, den är röd, blå och alldeles varig. Skulle vara ordentlig och klippa bort den del som växer fel av nageln och tog i för mycket denna gång. Fick antagligen med mig en bit av roten och lite annat. Just när det hände var jag inte medveten om problemet, men efter några dagar började det göra ont. Idag fick det bli ett besök hos distriktsköterskan för omläggning. Kändes som om jag var 99 år gammal, men fint blev det. Så nu är det mest ett stort vitt paket av hela tån.

Imorgon bär det av till Vänersborg för att jag ska hålla föreläsning på Västra Götalands Regionen. En föreläsning som kommer att handla om Masteruppsatsen och det som vi kom fram till vad i det arbetet.

Syns!

Inga kommentarer: