torsdag 28 april 2011

Hisingen Runt och Postverket

Idag har jag tillbringat hela kvällen med att förbereda för Hisingen Runt. Kul och bra möte, även om det tog sin lilla tid. Mycket skratt blev det och de känns som om vi har läget under kontroll. Förhoppningsvis rasar anmälningarna in de sista dagarna och vi kommer upp i samma antal cyklister som förra året. Jag ser fram emot att göra detta sista Hisingen Runt, innan jag drar norr över.



Fick ett mail från en stor bokleverantöre där man utryckte att boken kan komma i brevlådan om inte brevbäraren tycker att den är för stor eller tung. Jag blev helt perplex, är det brevbäraren som bestämmer vart jag ska få min post. Det bör ju finnas någon typ av bestämmelser för detta och inte vara upp till ett godtycke. Jag vill inte heller jobba för jag tycker det är för tungt etc, men jag jobbar glatt på ändå. Skärpning, Posten!

Inga kommentarer: