tisdag 17 augusti 2010

Glad över alla människor - del 2


Ja, det kan jag lugnt säga. Vilken vecka det har varit!

Först bröllop med Kerstin och Henrik som huvudpersoner. Vackert, trevligt och roligt. Och sedan fick jag ju dansa en sväng dessutom. Gör ju allting mycket roligare.


Hemma i två dagar och sedan åkte jag ut på Ride of Hope. Spännande att se alla dessa cyklister som sliter. Och vad vi slet med att sätta upp start/målbåge, köra skåpbil, vara speaker, ta emot anmälningar och bära bagage. Värsta styrketräningen! Men kul och skönt att vara med dessa gladingar. Vuxenkollo med lätt inslag av cirkus.


Fick dessutom nöjet att träffa en livslevande glad och pigg cyklissa, Emma Johansson. Skönt att se henne och hur hon hanterade alla som ville prata, klämma på cykel, krama, ta kort mm. En stor eloge till henne och de som har fostrat denna supertrevliga tjej.


Nu ska jag bara bestämma mig vad jag ska göra i höst. Plugga, ta hand om kropp och själ eller något annat spännande? Bara att flyta med och se vad som händer!

Inga kommentarer: