söndag 27 juni 2010

Tack!

Helgen blev hellyckad. Trevliga kamrater, god mat, god glass, sol, krabbfiske och en massa spring upp och nerför backen i Fjällbacka. Jag gillar verkligen att ha kalas, och att det kommer roliga personer. Skulle kunna ha det jämt om det inte var för att det ska fixas och donas innan.
Men nu är jag trött, dels för att det har varit kalas och dels på grund av min gräsallergi. Den slår ut det mesta av mig och jag vill bara sova, eller försvinna till ett frysrum. Som tur var är så försvinner den om tre veckor, och jag hoppas faktiskt på en massa regn under den tiden.
Imorgon är det ny vecka igen, och då är det att lägga mer krut på masteruppsatsen. Jag har tagit lite för mycket ledigt det senaste och får försöka att disciplinera mig mer igen.

See you!

Inga kommentarer: