fredag 2 april 2010

Långfredag

Nu var det länge sedan jag skrev här. Beror på att det händer en del saker, tyvärr hemliga ännu, men de kommer att ändra saker till det bättre. Hoppas jag innerligt väl, för nu är jag TRÖTT på hur de sköts. Så det är dax att skrida till verket och få till stånd den förändring som jag vill ha. Inget jamsande och tramsande längre!
Idag har vi haft en lugn och skön dag hemma. Jag sitter och skriver på min näst sista litteraturuppgift ( nr 15 /16). Den är halvvägs färdig ocg jag ser verkligen fram emot att lämna in den. Sen är det bara en kvar:-)
En promenad i Kvarnbyn hann vi alla fall med och sambon tog en del
bilder.

Imorgon är det påskafton och då blir det lite middag hos en ny bekantskap. Ska bli spännande att se vad det innebär.

See you!

Inga kommentarer: