söndag 28 februari 2010

Plugga och matmässa


Idag började dagen med att plugga. Nu är det nummer två av fyra litteraturuppgifter som ska lämnas in nästkommande måndag. Sen är det slut med extrapluggandet och jobbandet på samma gång. Ska bli väldigt skönt, men samtidigt tror jag att jag kommer att sakna det.
För att få lite annan inspiration i livet var jag och sambon på matmässan. Väldigt massa folk och en massa goda saker att smaka på. Det mesta var gott och spännande, men jag kan aldrig tänka mig att vi använder så mycket olivolja i det här landet. Dessutom var det ett helt OK ställe att göra kändisspotting på. Mannerström, Trädgårdh och andra kändiskockar bara vimlade runt. Dessutom lite lokala kommunalpolitiker och andra spännande människor.

Nu ska jag åter till pluggandet.


See you!

Inga kommentarer: