lördag 16 januari 2010

Spännande dag

Opponeringen gick sisådär tycker jag. Budskapet med vårt uppdrag hade inte gått fram och det kändes himla trist. Men det är ju alltid nyttigt att höra vad andra tycker och tänker om det som vi hade producerat. Får väl ta till uttrycket: " Bara att bryta ihop och gå vidare."


Mamsen har varit här och då blir det alltid intensivt. Gårdags kvällen blev det TV,mat och en massa vin. Lite för att dränka sorgerna efter opponerings äventyret. Dagen har vi ägnat åt IKEA och sedan mer teknikhöjande insatser. Insatser som mobilt bredband och en ny radio. Kul att hon vill hänga med och nyttja det som finns tillgängligt nu.


Jag fick dessutom nöjet att vara med och skriva lite apotekshistoria. Idag fick företaget jag jobbar på in sin första order från ett privat apotek. Nu börjar det rulla på som jag jobbat med under ett tag. Ska dessutom bli ännu mer spännande när vi får in order från det första helt nya privata apoteket.


Ikväll sitter jag framför brasan och dricker upp det vinet som vi inte fick i oss igår. Inte så mycket men skönt att sitta här i ensamheten och njuta av läget. Jag hoppas dessutom på att få en plats på HCKs spinning imorgon. Förste reserv just nu.


See you!

Inga kommentarer: