fredag 8 januari 2010

Grundlurad

Gårdagen gick i de grundlurades tecken. På jobbet uppstod en situation med en extern part som gjorde att jag kände mig helt grundlurad. Och dessutom hade motparten den mindre goda smaken att köra lilla gumman stilen med mig. Gissa om adrenalinet pumpade runt i kroppen då.

Dessutom ringde äldste sonen vid lunchtid och sa att han skulle flytta kl fyra och ville att jag skulle vara hemma då. Hade väl en liten åsikt om framförhållningen, men den tyckte han var alldeles utmärkt. Måste säga att jag hade önskat hans flytt lite trevligare, men han försvinner ju inte ur mitt liv. Efter att haft en kväll av självömkan kom jag på att göra om hans rum till ett arbetsrum, det som vi så väl behöver med alla datorer och böcker överallt.

Idag har det väl varit en smula bättre, och dessutom tog jag mig i kragen och gick på sjukgymnastik igen. Eller styrketräning som jag kallar det för att känna mig lite yngre ;-)

Inga kommentarer: