tisdag 8 december 2009

Lite närmare en dröm

Jag vill ju skriva min Masteruppsats och idag tyckte chefen att jag hade ett smakligt upplägg på hur min ledighet ska vara. Det ska bli så otroligt skönt att kunna göra detta på dagtid, istället för att tillbringa all ledig tid framför datorn. Kvällar och helger vill jag göra annat. Sen ska det bli skönt att få fördjupa sig i ett ämne, utan att bli avbruten stup i kvarten av något som ska fixas eller pratas om. Ser fram emot detta! Och dessutom förhoppningen om en skön sommar så jag kan tillbringa en massa tid på altanen.

Jobbet är just nu ett virrvarr av frågor, frågor och så lite mer frågor. Det är ju så i förändringstider och vi är ju alla så olika på att hantera det. En del blir oroliga, andra stressade och en del flyter bara med.

Imorgon ska jag till skolan och det ska bli så kul. Träffa kamraterna och förhoppningsvis få sig lite matnyttigt till livs igen.

Inga kommentarer: