lördag 7 november 2009

O där tog det fart igen

Jag var lite besviken över farten på apoteksomläggningen. Glöm det! Nu är det full fart på detta. Dessutom behagade en extern leverantör koppla ner sitt system i en liten stund och sedan försvann en hel dag på att fixa iordning detta.
Idag har jag varit på den underbara butiken Löp&Skokliniken och provade tre par skor, varav två blev mina. Jag gillar skarpt deras kompetens och att de vill att jag ska få bra saker. Med min skada blir detta ännu viktigare än tidigare. Enda problemet är att man måste vara där tidigt på lördag för att få mycket tid. Många som gillar den affären!
Sedan var vi iväg och handlade och jag hittade en mycket intressant bok av Torbjörn Berner. Boken heter Ost & Vin, för nu måste vi lära oss mer om detta. Kan ju inte alltid bli sushi, pizza eller annat på fredagskvällen. En länk för er som är nyfikna Ost & Vin.

Nu är det mer litteraturuppgifter som ska in. Lite svett och ångest, men det ska nog gå bra ändå...

1 kommentar:

Jennie sa...

Trevliga inköp! Ost och vin är jag ju för svag för..